Friday, January 2, 2009

Palestin : Yahudi Perlu Diusir Seluruhnya!!

Kenyataan ini mungkin akan menimbulkan bantahan kerana bagi mereka tidak semua orang Yahudi di Baitul Muqaddis itu penjenayah. Hanya pemimpin dan golongan tentera mereka yang bersalah membunuh orang Islam Palestin.

Saya menyanggah kata-kata ini kerana faktanya adalah setiap orang Yahudi di Palestin adalah penceroboh, penjenayah dan dididik sejak kecil untuk membenci umat Islam. Mereka diterapkan pemikiran anti Islam dan diasuh untuk menjadi pemusnah umat Islam di masa depan.



Kanak-kanak diajar membenci dan membunuh umat Islam dengan diberi peluang untuk menandatangani bom-bom yang akan di'hadiah'kan kepada 'kawan' Palestin mereka. Maka, janganlah berharap akan kedamaian dengan puak-puak ini, kerana mereka tidak faham bahasa kedamaian. Matlamat Yahudi di Palestin bukanlah sekadar menduduki tanah tersebut, malah mempunyai matlamat keagamaan yang lebih besar. Ia adalah meruntuhkan Masjidil Aqsa dan membina Kuil Yahudi yang dinamakan 'Haikal Sulaiman' atau 'Solomon Tample'. Perancangan mereka bukannya angan-angan malah telah diterjemahkan dengan tindakan.

Tindakan mereka untuk merobohkan Masjidil Aqsa bukan lagi rahsia. Terowong digali di bawah masjid dengan alasan mencari kesan sejarah Haikal Sulaiman yang telah roboh dahulu. Terowong sudah digali dan batu asas pembinaan Haikal sudah diletakkan dan dirasmikan. Tak percaya? Memang jadi perangai umat Islam tidak akan percaya selagi tidak lihat dengan mata kepala sendiri.




Gambar pertama adalah batu asas kuil yang dibawa dengan menggunakan lori. Manakala gambar kedua adalah gambar majlis perasmian Batu Asas Haikal Sulaiman di dalam terowong bawah Masjidil Aqsa. Mereka tidak berangan-angan tetapi sudah memulakan langkah. Malah replika dan gambaran kuil juga telah disiapkan.




Gambar pertama adalah reka bentuk Haikal Sulaiman dan yang kedua adalah gambaran dari Masjidil Aqsa bertukar kepada Haikal Sulaiman. Adakah ini akan berlaku? Wallahuaklam. Maka demi Al Aqsa, Yahudi perlu diusir sepenuhnya dari Bumi Palestin. Tiada istilah kedamaian buat mereka kerana mereka tetap menyimpan dendam kepada Al Aqsa selama-lamanya. Seperti kata As Syahid Di Abdul Aziz Rantisi "Ini sahaja jalan kita" sambil memegang raifal. Mereka bodoh dan tidak memahami bahasa lain melainkan bahasa darah dan peluru.

No comments: