Saturday, April 17, 2010

Islam4peace.net : Jejak Aulia Episod 2 Telah Ke Udara =)


Alhamdulillah, hasil muhasabah dan komen daripada para sahabat berkenaan rancangan Jejak Aulia episod pertama, akhirnya kami berjaya menyiapkan siri Jejak Aulia (Kaherah) episod 2 walaupun mengambil masa yang agak lama untuk menyiapkannya.

Ribuan terima kasih diucapkan kepada Al Fadhil Ust Mohd Nazrul yang sanggup meluangkan masa untuk sama-sama memperbaiki kualiti suara untuk mengelakkan kecacatan di dalam episod pertama berulang. Juga jutaan terima kasih kepada sahabat saya, Ust Mohd Fauzan yang turut sama menyumbangkan idea dalam memperbaiki mutu persembahan di dalam episod 2 ini.

Tidak lupa kepada Persatuan Mahasiswa Ulum Islamiyah di bawah pimpinan Ust Hakimi yang sudi memberikan kerjasama di dalam penerbitan Jejak Aulia episod 2 ini khususnya AJK Biro Multimedia PMUI iaitu Ustzh Siti Sabiha yang membantu menterjemahkan sarikata kepada Bahasa Inggeris. Terima kasih kepada sesiapa sahaja yang telah menyumbangkan bakti walaupun secebis doa buat kami.

Sahabat semua boleh menontonnya di dalam www.islam4peace.net dan segala komen serta teguran amat-amatlah diharapkan. Bagi sesiapa yang masih tidak mendaftar sebagai ahli islam4peace.net, bolehlah mendaftar melalui link ini.

Semoga kita ikhlas di dalam membantu agamanya. Doakan agar usaha dakwah ini istiqamah di samping tidak mengabaikan tanggungjawab utama kita di Bumi Anbia ini. Jazakumullah.

p/s : kemungkinan kuliah agama dan siri Jejak Aulia akan terhenti sementara sempena fatrah peperiksaan yang semakin hampir. Kami cuba untuk istiqamah di dalam penerbitannya dan doa daripada semua amatlah diharapkan.


Mohd Azrul Azuan bin Idris
11.15 pm, 17 April 2010
Dewan Malaysia Abbasiah Kaherah

1 comment:

Unknown said...

Alhamdulillah, aktiviti yang bagus. semoga dirahmati Allah.